کوتاه و خواندنی از زندگی سردار اورتاچ
وبلاگ فارسی طرفداران سردار اورتاچ|SERDAR ORTAÇ JƏNUBI AZƏRBAYCAN
وبلاگ فارسی طرفداران سردار اورتاچ
درباره وبلاگ


Serdar Ortac Yeni Album Bana Gore Ask/20.Yil Tum Muzik Marketlerde
نويسندگان

 

جدید:کوتاه و خواندنی از زندگی سردار اورتاچ به زبان فارسی

Yeni:Kisa Ve Oxunmali Serdar Ortac'in Haytindan Fars Dilince

سری اول

سری دوم

سری سوم

 

 



نظرات شما عزیزان:

arshit
ساعت1:46---4 مهر 1392
سردار اورتاچ یه دونست.من اکثر کاراش رو شنیدم.و از بینشون به نظرم ترانه های زیر عالین.البته تمام کارهاش عالیه من اینارو بیشتر دوست دارم
ray-ne bu nese-heyecan-sana degmez-kolayca-yesil su-elimle-isim olmaz-uzecak adam cok-adam gibi-beni unut-dansoz-gitme-hayat izi-okumakla adam olmuyor-iki paralik-istedigi gibi-asrin hatasi-bilsem ki
هر چی بگم از سردار اورتاچ عزیز کم گفتم.از وبلاگ عالیتون هم تشکر میکنم.بی صبرانه منتظرم تا کارهای جدید سردار رو بشنوم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 1193
بازدید کل : 111856
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1